reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Nemec

Milan Nemec

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Dobrovoľný výskumník malej úlohy: Využitie blogu na úpravu okolia môjho ja. Zoznam autorových rubrík:  Tu si žartujemTu nežartujemTu vás chcem nasrdiťTu mi je to jednoVarím siSúkromnéNezaradené

reklama

Tu vás chcem nasrdiť

Až po sviatkoch bude mať deň 36 hodín

Milan Nemec

Až po sviatkoch bude mať deň 36 hodín

Skutočne. Ako to rátam, tak to rátam, po všetkých sľuboch, ktoré som dal alebo ktoré som dostal, sa všetko na svete vyrieši po sviatkoch. Stretneme sa ľuďmi, s ktorými sme neboli pol storočie, vyriešime všetky zapeklité problémy, s ktorými sme si nevedeli poradiť po celý tento rok a ešte nám zostane dosť času, aby sme zbavili po sviatkoch svet hladu, vojen a zla.

  • 29. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 174x
  • 5
Obrana hnusného slova

Milan Nemec

Obrana hnusného slova

Každé slovo má inú silu. Len si porovnajte slová škvrna a fľak. Škvrna akoby len na seba mierne upozorňovala, no slovo fľak na vás doslova vrieska. Obidve slová sa môžu používať aj pred pobožnou babkou v kostole. Sú ale slová, ktoré sú tabu. Babku by trafil šľak a nezostal by po nej ani fľak, keby som pred ňou spustil niektoré slová, ktoré niekto naškatuľkoval do nadávok. Nemyslím naše írečite ako papľuh, odkundes, strela by do duše párala a podobné nádhernôstky. Myslím na slová, ktoré by mali mať v sebe zlý energetický náboj a za toho šľaka fľaka neviem, prečo u nás majú a inde nie. Berte teda toto zamyslenie ako prvú verejnú apologetiku slova kokot.

  • 6. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 544x
  • 14
Budem žiť večne a basta

Milan Nemec

Budem žiť večne a basta

Nevrátil som sa z cintorína, lebo som tam dnes nešiel. Smrť nemá zmysel pre srandu. Napísal veľký spisovateľ GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ. Vonku prší depresia a cítiť smútok samovrážd. Mňa sa to netýka. Predstava, že by som sa mal tak ako po minulé roky stratený motať v dave na cintoríne, ma utvrdila v tom, že nebudem spôsobovať podobné traumy mojim príbuzným a potomkom. Budem žiť večne. Zatiaľ sa mi to darí a som vo forme.

  • 1. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Čo zatajujú o Štúrovcoch

Milan Nemec

Čo zatajujú o Štúrovcoch

Pamätný výlet na Devín sa skoro skončil blamážou. Nás však už v školách o ňom učili také veci, že nečudo aj bratia Mečiar, Húska a spol. sa onehdá vyterigali na kopec a dali si po vzore Štúrovcov bojové mená. Podľa prísne ortodoxnej učebnicovej verzie sa skupinka mladých študentov lýcea na čele s ich profesorom Štúrom vybrala v roku 1836 na Devín. Vo všetkej počestnosti sa tajne vytratili z Bratislavy. Na Devíne mali spomínať zašlú slávu starobylého hradu, nôtiť vlastenecké piesne a na Štúrov návrh si všetci študenti dať čestné slovanské mená. Učitelia nám zatajili, ako sa neslávne skončila ich pamätná expedícia. Pekne, krásne po slovensky - v krčme. A čo je horšie, Štúrovci na pokyn svojho atamana síce hodovali i popili ako bohatieri, len na útratu akosi nemali.

  • 13. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 976x
  • 57
Dožiť sa stovky? Keď sa vám chce, nič ľahšie...

Milan Nemec

Dožiť sa stovky? Keď sa vám chce, nič ľahšie...

Nechcel by sa za ani za život dožiť stovky. Len ak by som bol úplne dementný a nevnímal svoj vek, chutilo by mi jesť, mohol som sám chodiť na pivo, udržal lyžicu i stolicu a nebol nikomu na obtiaž. Veď takí stovkári sú vlastne chudáci. Tečie im po brade, ukazujú ich ako opice v televízii, kde ťapuškajú vetchými ručičkami ako batoľa nad tortou a keď sa konečne raz trafia do potlesku, infantilná reportérka sa ide pocikať od radosti. Našli sa ale stovkári, na ktorých bolo radosť sa pozerať. A v ich koži by som sa pokojne ocitol. Vybral som na ukážku niekoľko príkladov. Chcem dokázať, že nepiť alkohol a nefajčiť nepatrí medzi najbežnejšie recepty na dožitie sa vysokého veku. A basta fidli, teraz môžeš medicína puknúť!

  • 10. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 498x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu