reklama

Vláda, zvolaj sa! Tvoj občan má zverský problém!

Aj som zabudol, že mám blog. Nepísal som dlho, lebo nebolo o čom. Nič ma okrem tohto sveta netrápilo. Dnes ma však postihlo niečo, čo si zaslúži dobre si zablogovať. Stalo sa niečo, s čím si neviem rady. Nepomohol by veterinár, ani Sloboda zvierat a moja jediná nádej je znovu zvolať mimoriadne zasadnutie vlády. A prosím, tu nejde iba o nejaké zaspatého psa. Ide o čosi menšie, ale omnoho väčšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Doteraz som zvolať mimoriadnezasadnutie vlády nepotreboval. Sám som sa statočne vyrovnával nielen s tým,že môj pes v noci zaspí, strašne chrápe a celá jeho ľudská svorka  nemôže zažmúriť ani oko na pančuche. Vlastne,my sme stále nevyspatí, lebo nemôžeme spať ani vtedy, keď sa nášmu psovi spať nechcea klope si po drevenej podlahe svojimi mimoriadne zvučnými pazúrikmi. Jatiež nemôžem ráno spať, keď si prečítam noviny. Uznajte, nepatrí sa takýmiprkotinami otravovať vládu, aj keď viem, že za nespavosťou môjho psa sú média.Konkrétne jeho psačie noviny, ktoré si večer preňuchá v parku a dlho ichnemôže stráviť. A teraz sa podržte, aký som statočný: tiež nebudem zaťažovaťvládu ani tým, že  môj pes je fenka. Pravda,trpí poruchou istej psej identity. Keď čurá, tak pri tom zdvihne labku ako pes.Ale treba uznať, že dáma sa nezaprie: labku zdvíha spôsobne a šarmantne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čiže uznajte sami, naozaj nebolo prečo sivyliať dušičku do blogíčku. No dnes sa stalo niečo, čo sám vyriešiť nevládzem. Prišlok nám na záhradu malé mača. Asi sme nejako divný, lebo keď sa v širokomokolí narodia mačatá, zákonite to, čo zablúdi, začne pišťať pred našimidverami. Aj toto mačiatko lezúň ešte nevidela na jedno očko a hneď k námtrafilo. Lenže z určitých zdravotných stavov jedného člena rodiny sinemôžeme opäť dovoliť na prsiach odkojiť malú mačku. Snažil som sa jej  preto vysvetliť, že naokolo sú tiež dobríľudia, majú radi mačičky a júj, ako sa budú radovať, keď im bude pišťaťpri dverách. Mačka -lezúň nereagovala. Keď som ju po tretí raz vyniesol z pivnice,kam určite naschvál spadla, aby si nás adotovala, zavrel som okno do pivnice a začaluvažovať. Zverolekárovi som volať nechcel. Poznám ja svojho Cicavca Prinajmenšomby mi povedal by mi, aby som už prestal piť, lebo som v poslednom štádiu,nevidím myši, ale mačky. Sloboda zvierat mala odkazovač, čo bolo v podstatedobre, lebo neviem, aké argumenty  by sompoužil v presviedčaní, aby si po mačku prišli. A vôbec, neviem, čitaké niečo aj robia.

Preto vidím jediné riešenie. Po poslednomťuknutí na klávesnicu volám na vládu a požiadam ju, ako jej verný občan,ktorí platí všetko, čo od neho žiada a aj čosi navyše, aby sa zvolala namimoriadnom zasadnutí.  A tak javláde poviem: Milá vláda, a čo je mačka horšia ako pes? Je tiež nasúkromnom pozemku, spať síce nespí, ale vnikla mi tam rovnako neoprávnene akokrvilačný bulvárny fotograf. A ktovie, aké malo to mača, okrem hladu,úmysly!  

Milan Nemec

Milan Nemec

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Dobrovoľný výskumník malej úlohy: Využitie blogu na úpravu okolia môjho ja. Zoznam autorových rubrík:  Tu si žartujemTu nežartujemTu vás chcem nasrdiťTu mi je to jednoVarím siSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu