reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Nemec

Milan Nemec

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Dobrovoľný výskumník malej úlohy: Využitie blogu na úpravu okolia môjho ja. Zoznam autorových rubrík:  Tu si žartujemTu nežartujemTu vás chcem nasrdiťTu mi je to jednoVarím siSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Egi poslal druhý email

Milan Nemec

Egi poslal druhý email

O druhej v noci ma zobudil poštár. Priniesol telegram až z Afriky. Od Egiho, ktorý sa vybral najprv do Švédska, aby nakoniec zakotvil v Burundi –Murundi, nám neznámej to krajine, ktorú všetci volajú africké Slovensko. Egi mi v telegrame, poctivec jeden, oznámil, že mi poslal mail, aby som si ho prečítal. Tu je v plnom znení:

  • 7. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 360x
  • 2
Egi sa ozval

Milan Nemec

Egi sa ozval

Pred nedávnom som sa rozlúčil s priateľom môjmu slovenskému otvorenému srdcu na výsosť najbližším. Môj čierny brat Egi opustil Slovensko. Smeroval do škandinávskych diaľav. Dostal som od neho mail, ktorý ma prekvapil. Z jednej krajiny, ktorú som hľadal dosť dlho na mape. Volá sa Burundi-Urundi. Pozor, nie je to Burundi! Burundi-Murundi leží podobne ako Svazijské kráľovstvo. Nie vo vnútrozemí Juhoafrickej republiky, ale vo vnútri Burundi. Čo je však na tejto krajine zvláštne, inak ju tu v Afrike nevolajú len ako africké Slovensko. To ma prekvapilo. Ešte som nič také nepočul. No len čo som si prečítal Egiho e-mail, vedel som že našiel tretí domov. Po Mozambiku a Slovensku.

  • 6. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 619x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu